Vinst! Första 3 poängen i GC-tröjan!

Kort sammanfattat; I helgen spelade jag min första seriematch med Grasshopper club Zurich!
En match som vi dominerade och borde ha vunnit med mycket mer än 1-0, som nu slutsiffrorna blev.
Fick till och med spela innermittfältare i slutet av matchen! Sjukt skoj. Men men nu är det bara att köra vidare. Match i helgen och helgen efter det är dagen med stort D. Den s.k "seriefinalen" mot FC Zurich äger då rum. Vi har hemmamatch. Hoppas verkligen att vi alla är på topp och kör för kung och fosterland då. (Jäklar vad jag kommer bli tvungen att köra hårt om det ska höras enda hem till Sverige ;))

Helgen avslutades med en mycket trevlig söndag, först lite målning av väggar hemma i lägenheten och efter det såg vi FC Zurich mot Basel på Letzigrund och som grädden på moset avrundade vi svenskar, alltså jag och Patrik, Lisa och Alex och sedan våran Anton kvällen på Vapiano, MUMMMA!!

Imorgon blir det morgonpromenad, sedan kaffe och ett gossip avsnitt hos Anton, följt med målning av taket i det andra rummet och på kvällen ska vi alla se GC(herrarna) spela mot serieledarna på Letzigrund :)
Chiao på er alla där hemma! Hoppas ni mår bra! Jag fick en skön hälsning över skype idag, Maffia (min brors hund) gav ifrån sig några skall.. och som jag log. Saknar lilla(stora) voffsen! 


Kommentarer
Postat av: Nissepower!

Fin blogg kusin :] kommer sitta och läsa denna hela tiden nu ju! bara för din mamma visade den :D ;)

2010-04-15 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0