29 Juli

Jag vet att jag verligen inte är bra på att uppdatera denna sida......Ursäkta mig. Men jag gör så gott jag kan, hinner och kommer ihåg ;) Här ösregnar det som bara den. Solen ska dock dyka upp imorgon som på beställning när vi beger oss mot Bern för svenskkväll :) Ska bli superkul att träffa alla! Sedan på lördag ska jag infinna mig 09.30 på Campus, då vi alla i laget ska ut på hemligt uppdrag, haha. Det enda vi fått är en packningslista. Någon typ av vandring i alperna gissar jag på att det är men jag vet inte. Blir intressant! Sen på söndag är det Schweiz nationaldag. Det firas på ett eller annat vis. Just det sen kommer Sara och Erik på tisdag!! Sweeet min underbara vänner. Så kul! Hjort och Frida var även här i helgen. Vi har haft mycket trevligt, shopping, gomiddagar, fotboll på Letzigrund och lite sol o bad. Ska försöka skriva ett inlägg senare om helgen :) Vi hörs! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0