Roadtrip till Schweiz!

4,5 underbara veckor i Sverige lämnar vi nu bakom oss och beger oss på en roadtrip ner till Zurich och Schweiz. I och med det kommer det nu bli lite mer fart på denna blogg. Nu när vår resa börjar om i alplandet. Jag har haft en fantastisk tid i Sverige. Har hunnit med så mycket att jag tror jag ibland nästan blivit lite snurrig. Familj och vänner, Järnäsklubb, Stockholm, Studentfirande av sköna vänner, Nordmalingspartaj, 50 års firande, födelsedagar, Massa fika, Mys i park och vid pool, Bureå och Skellfteå, träningar med Södra där jag äntligen fått höra Görans röst, fotbollsmatcher, Underbar midsommar i Vännäs med underbara människor, Pjamasparty med disneyfilmer! Oj, listan kan göras lång men ack så kul jag haft! :) Och nu börjar förhoppningsvis en lika rolig tid i alplandet eller även kallat Patteland (Pattelandx2 kanske borde bli det nya ;)) För nu har Patte och Patte Jr dragit ner till vårt andra hem. Kom fram igårkväll och hann med att lira lite G.R.I.S med vollyboll med några andra sköna Umeåbor som för tillfället var här nere och hälsade på Alex. Idag har jag hunnit med att pynta till lägenheten, springa en underbar löptur i naturen(shit vad vackert det är här måste jag säga) och även handla. Pratade med min kära mor och far idag också och förhoppningsvis dyker dem upp här nere i September. Jag hoppas verkligen, för ärligt talat saknar jag dem redan :) Har nog mått får gott hemma i Vännäs under tiden i Sverige, haha. Några sköna bilder kommer från Sverige och resan ner :)


Kommentarer
Postat av: Sophia

Men du!! Inte hade jag koll på att du hade blogg... Sjukt att jag missat det men mer att ta igen nu :D Hoppas bilandet ner gick bra o ni inte smällter bort i värmen. Har det skönt här hemma men är snart tbx i Alperna. Fruktdrinkar lockar ;) Kram, kram

2010-07-05 @ 23:47:49
URL: http://sophiamolin.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha, har dock varit riktigt dålig på att uppdatera när jag varit hemma ;)När kommer du tillbaka till der Schweiz? Måste hitta på ngt då! :) Kram! O njuta av den svenska sommaren så länge

2010-07-07 @ 09:09:00
Postat av: Sophia

Är tbx 29 juli när jag landar in der Schweiz :) absolut, planering på hög nivå tycker jag! Har du msn eller skype? Lägg till mig där då tyck ja ;)



MSN: [email protected] eller Skype: sophia.molin



Ses snart, njut av värmen ;) Kram, kram

2010-07-18 @ 02:23:18
URL: http://sophiamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0