8 Juni

En superskön löprunda blev de igår med Moa och Texas, sedan åkte vi till Ersängsvallen och såg umeåderbyt mellan Ersboda och Teg. Vinst till hemmalaget. Så vi åkte hem nöjda och belåtna, särskilt efter att vår kära Göran bjudit oss alla på kaffe och kaka. This is life. En sån där mjuk och skön känsla i kroppen. Pricken över i:et var att jag fick höra en mycket skön kommentar som gladde mig från topp till tå. Nåväl, tänkte visa lite bilder på två stiliga karlar här från balen också och sen tänkte jag starkt rekomendera er läsare en av de bästa bloggarna enligt mig.
Bloggen har humor, glatt sinne till livet och framförallt en eller ja två otroliga berättarröster:

http://soderbonor.blogspot.com/



Erik&Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0