Sverige!

Ni får ursäkta att jag inte skrivit på ett tag! Men efter en vecka på Malta(lite bilder kommer senare) har jag nu tillbringat fyra dagar i Sverige. Fyra helspäckade dagar! Med mina underbara vänner här hemma. Jag har hunnit med att se Mådas underbara mysiga nya lya, gosat i soffan hos Sara som så sött somnat i min famn till "The princess and the frog", sett mina två ståtliga herrar entrat röda mattan, tillbringat tid med min Amanda och hennes kloka och mjuka röst, myst med min Moa hon som jag saknat så, tränat med Södra och äntligen fått träffa min Göran och mitt i allt detta umgåtts med min familj! Snart ska jag och mamma gå ner på badet och se min kusse Nils spela match, sedan väntar en promenad med Jessica, pyttan och pattan!! Imorgon fyller Amanda 22år och Södra spelar hemmamatch på Kvarnsveden- jag hoppas det blir en bra nationaldag. Och jag ska även lämna en ros vid din grav...

En liten hälsning vill jag även sända till min/vår underbara vän som idag för tre år sedan rycktes ifrån oss:

På ängen bortom bergen, bortom dalarna,
där älvorna dansat så vackert tyr ensamheten
Tårarna rinner, kroppen darrar
min mardröm har blivit till den sanna verkligheten
Förtvivlad letar jag i varje vrå, i varje hörn efter din röst
Men vart jag än vänder mig finner jag bara människors försök till tröst
Sorgen i mitt hjärta kommer aldrig att försvinna
För jag vet att jag dig aldrig åter kan vinna

Vila i frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0